Poznaj sukcesy naszych klientów!

3028
EnovatisWyzwanieRozwiązanieKorzyści

Spółka Enovatis S.A. jest największą multiagencją na krajowym rynku turystycznym oraz dynamicznie rozwijającym się graczem polskiej e-turystyki. Nasz zespół to osoby z pasją podróżniczą, co zapewnia rzetelną i wysokiej jakości współpracę! Na wymarzone wakacje wybrało się z nami już ponad pół miliona klientów ! Enovatis poprzez wieloletnie doświadczenie i profesjonalizm gwarantuje swoim klientom i partnerom biznesowym bezpieczeństwo i zadowolenie z najwyższej jakości usług. Enovatis zarządza portalami turystycznymi, które każdego roku odwiedza kilka milionów użytkowników.

Nasza firma od lat utrzymuje pozycję lidera na polskim rynku e-turystyki, a dynamiczny rozwój zadecydował o wprowadzeniu świadczonych usług na rynki Europy Środkowo-Wschodniej: litewski, łotewski, estoński, ukraiński, rumuński i węgierski. Aby utrzymać wysoki poziom obsługi klientów, podjęliśmy decyzję o przeszkoleniu naszych konsultantów w zakresie języków urzędowych obowiązujących w tych krajach. Szukając szkoły językowej stanęliśmy przed wyzwaniem, aby tak zaplanować kurs, żeby nie kolidował ze zmianowym systemem pracy konsultantów. Konieczna okazała się organizacja zajęć w elastycznych, uzgadnianych na bieżąco godzinach. Kolejnym wyzwaniem było znalezienie kadry szkolącej w zakresie powyższych języków. Zdecydowaliśmy się na współpracę ze szkołą językową Skrivanek przede wszystkim ze względu na ich doświadczenie w organizacji podobnych kursów, narzędzia umożliwiającego indywidualny tok nauczania stanowiącego alternatywę dla zajęć stacjonarnych, a także doświadczonych lektorów szkolących we wszystkich interesujących nas językach.

Od początku otrzymaliśmy wsparcie w kwestiach organizacyjnych, procesie doboru metody oraz określenia celu szkolenia. Wspólnie z zespołem szkoły językowej Skrivanek ustaliliśmy zakres oczekiwań względem programu i zagadnień będących podstawą nauki. Od początku współpracy wiedzieliśmy, jak będą przebiegać poszczególne etapy projektu, a do komunikacji szkoła językowa Skrivanek wyznaczyła jedną osobę jako opiekuna metodycznego, dzięki czemu przebiegła ona bardzo sprawnie. W wyniku współpracy rozpoczęliśmy kursy indywidualne dla wybranych pracowników w wirtualnych klasach – zaawansowanego narzędzia gwarantującego kontakt z lektorem i naukę języka „na odległość”. Szkoła językowa Skrivanek zorganizowała też niezbędne szkolenia dla pracowników w zakresie obsługi programu i organizacji kursu. Zagwarantowało to komfort pracy uczestników i sprawny przebieg szkolenia, a co za tym idzie – skuteczną naukę.

Nawiązanie współpracy ze szkołą językową Skrivanek umożliwiło nam realizację celu strategicznego firmy, jakim jest rozwój działalności w Europie Środkowo-Wschodniej. Cel podjęcia szkoleń językowych został osiągnięty – mamy wykwalifikowanych i zaangażowanych pracowników, profesjonalnie wykonujących swoje obowiązki. Dzięki podjętym rozwiązaniom i wspólnie dobranej formie szkolenia wyeliminowaliśmy ryzyko związane z frekwencją, brakiem motywacji wśród pracowników, a także wszelkie trudności logistyczne i organizacyjne, z którymi dotychczas borykaliśmy się przy prowadzeniu projektów szkoleń językowych. Szkolenie dało naszym pracownikom możliwość rozwoju osobistego, podniesienia kwalifikacji zawodowych oraz zdobycia nowych umiejętności.

Oto wypowiedzi samych kursantów:
„Szkolenie wywarło na mnie pozytywne wrażenie. Nauczyłam się podstaw języka rumuńskiego, co mogę wykorzystać na co dzień w pracy i stanowi podstawę do dalszej nauki w tym zakresie. Dzięki szkoleniu mogłam wdrożyć się w tematy związane z turystyką w języku obcym. Jestem bardzo zadowolona z lektora. Odpowiadał na wszystkie pytania i był bardzo pomocny. Na bieżąco przygotowywał dla mnie materiały, które ułatwiły mi naukę nowego języka.”, podkreśla pani Kinga Żelazna, uczestniczka szkolenia z języka rumuńskiego.

Pan Dawid Miroszniczenko, uczestnik szkolenia z języka węgierskiego mówi: „Udział w szkoleniu oceniam bardzo, ale to bardzo dobrze! Zdobyta wiedza przydaje mi się w pracy i na pewno w przyszłości chciałbym doskonalić zdobyte umiejętności w języku węgierskim. Wirtualna klasa i metoda szkolenia – bardzo fajna, zabawna, a jednocześnie nieskomplikowana. System opanowałem już na drugich zajęciach, bardzo fajny pomysł i inicjatywa. Profesjonalne podejście, a jednocześnie podwyższanie poprzeczki na każdych zajęciach. Dużo zabaw, rozmów, scen, filmików. Rewelacja! Nauczyłem się przede wszystkim wymowy i czytania w języku węgierskim – pisowni także, choć nie jest to najprostszy język”.

713
EcovisWyzwanieRozwiązanie

Nasz zespół to ponad stuosobowa kadra doświadczonych i kompetentnych pracowników. Dokładamy starań, aby nasi specjaliści znali dogłębnie specyfikę świadczonych przez nas usług. Kładziemy nacisk na ciągłą naukę i rozwój naszych pracowników. Dlatego też jako beneficjent projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej pozyskujemy dotacje na szkolenia zapewniające nieustanne doskonalenie zawodowe naszej kadry. Pozwala to reagować na zróżnicowane wymagania naszych klientów i gwarantuje wysoką jakość świadczonych usług.

  • Ponad 20 lat na rynku
  • Ponad 100 pracowników
  • 15 biegłych rewidentów
  • Ponad 300 obsługiwanych klientów
Stawiając na rozwój naszych pracowników oraz utrzymując wysoki poziom obsługi, w latach 2012-2013 podjęliśmy się realizacji projektu UE „Podniesienie kwalifikacji pracowników firmy System Rewident Sp. z o.o.”. Obok szkoleń branżowych, zrealizowany został kurs języka angielskiego i niemieckiego. W związku z naszym członkostwem w sieci ECOVIS, funkcjonującej w Europie, Azji i USA, portfel klientów zagranicznych wzrasta z każdym rokiem. Aby sprostać wysokim standardom obsługi międzynarodowych partnerów niezwykle istotnym było podjęcie współpracy z odpowiednim dostawcą usług szkoleń językowych. Zależało nam, aby wykonawca wyróżniał się doświadczeniem oraz mógł zapewnić nowoczesne, elastyczne rozwiązania na najwyższym poziomie. Naszym celem był wzrost adaptacyjności i konkurencyjności spółki poprzez podniesienie kwalifikacji językowych pracowników.

Mając na uwadze ściśle określone kryteria wyboru zdecydowaliśmy się na współpracę z firmą Skrivanek. Udział naszych pracowników w kursach poprzedzony został dokładnym określeniem celów, założeń organizacyjnych oraz zasad współpracy. Za pomocą elektronicznego systemu badania znajomości języka obcego pracownicy spółki zostali przydzieleni do odpowiednich grup językowych. Umożliwiło to komfortową pracę w grupach. Wyznaczenie przez firmę Skrivanek koordynatora do obsługi projektu usprawniło komunikację oraz zapewniło doskonałe wsparcie organizacyjne. Program szkolenia został opracowany i dostosowany do potrzeb pracowników firmy zarówno w zakresie treści, jak i stosowanych technik nauczania. Każdy z pracowników otrzymał również dostęp do platformy e -learningowej, będącej doskonałym narzędziem do samodzielnej nauki. Firma Skrivanek zrealizowała językowy program szkoleniowy bardzo dobrze odpowiadający naszym potrzebom. Kurs prowadzony był metodą tradycyjną oraz z wykorzystaniem innowacyjnej metody blended learning. Pozwoliło to na dużą elastyczność, dostosowanie tempa nauki oraz jej elementów do indywidualnych potrzeb. Zajęcia przeprowadzone były na wysokim poziomie merytorycznym, w sposób interesujący, z nawiązaniem do słownictwa specjalistycznego, używanego w naszej branży. Współpraca uczestników z lektorami przebiegała w atmosferze sprzyjającej nauce i rozwojowi. Sposób prowadzenia zajęć, a przede wszystkim doskonały kontakt prowadzących z uczestnikami powodują, że wysoko oceniamy przydatność uzyskanej przez naszych pracowników wiedzy. Otrzymaliśmy nowoczesne rozwiązania, bardzo dobrze odpowiadające określonemu zapotrzebowaniu. Cel, który założyliśmy został osiągnięty. Obecnie możemy pochwalić się wysoko wykwalifikowaną i zaangażowaną kadrą, profesjonalnie wykonującą swoje obowiązki. Duża część pracowników znacznie rozwinęła umiejętności posługiwania się językiem obcym, pokonując trudności komunikacyjne. Pozwala to naszej firmie sprawnie i skutecznie świadczyć usługi dla zagranicznych podmiotów.


711
MichelinWyzwanieRozwiązanieKorzyści

Michelin znajduje się w pierwszym szeregu na wszystkich rynkach oponiarskich oraz w dziedzinie usług związanych z podróżowaniem. Poprzez technologiczne przodownictwo, umiejętności opracowywania innowacji, wysokiej jakości produktów i usług oraz mocnych marek, Michelin jest w stanie wdrażać strategię globalnej ekspansji i poprawiać wydajność we wszystkich aspektach biznesu.

  • ponad 112 tys. Pracowników na wszystkich kontynentach
  • 178 milionów opon i 13 milionów map i przewodników wyprodukowanych w 2014 r.
  • 68 zakłady produkcyjne w 17 krajach
  • działania marketingowe w ponad 170 krajach

Jesteśmy firmą innowacyjną, stawiającą na rozwój, w tym przede wszystkim rozwój naszych pracowników. Dlatego też szukamy:

  • nowoczesnych i efektywnych rozwiązań nauczania odpowiadających potrzebom innowacyjnej firmy;

  • metod nauczania / szkolenia umożliwiających jak największej liczbie pracowników dostęp do nauki języka obcego;

  • narzędzi / metod nauczania odpowiadających na indywidualne potrzeby naszych pracowników zróżnicowane metody nauczania

Do kontaktów z naszą firmą wyznaczone zostały konkretne osoby w Dziale Obsługi Klienta, które odpowiedzialne są za przyjmowanie zleceń oraz ich realizację. Następnie wspólnie omówione i wybrane zostały najwygodniejsze formy współpracy: kursy grupowe i indywidualne metodą e-coaching, self study oraz blended-learning.

Nawiązaliśmy kontakt z firmą Skrivanek, gdyż postawiliśmy na nowoczesne rozwiązania w obszarze nauki języków. Szkoła językowa Skrivanek bardzo dobrze zrozumiała wyzwania naszej firmy w obszarze nauki języków. Przygotowała ciekawą, różnorodną ofertę odpowiadającą na nasze potrzeby, jak również atrakcyjną ofertę cenową. Nasz portfel narzędzi wzbogacił się o nowe metody dostosowane do naszych potrzeb. Obecnie możemy dotrzeć do większej ilości pracowników, przede wszystkim pracowników zmianowych. Są to narzędzia bardzo elastyczne, które pomogły nam zminimalizować ograniczenia czasowe. Cele dla kursantów są jasne, sami widzą nad czym powinni więcej popracować, na jakie obszary poświęcić więcej czasu. Pracownicy stają się odpowiedzialni za rozwój swoich kompetencji językowych. Menedżerowie zaś mają wgląd w obiektywne i rzetelne wyników testów swoich pracowników i sami mogą ocenić ich postęp.